Graag stellen wij u onze bestuursleden voor:

Hans Agterberg

Voorzitter

Hans Agterberg is sinds 1996 werkzaam bij de politie. Ooit begonnen in Utrecht en daarna in 2009 overgestapt naar Amsterdam.

Naast de politie is Hans ook actief binnen de Arbo- Bedrijfs- en Evenementen Veiligheid. Hans is eigenaar van EHBO BHV Midden Nederland, deze organisatie voorziet in EHBO BHV, Arbo en andere Veiligheidsopleidingen.

Naast EHBO BHV Midden Nederland, is Hans eveneens CEO bij Safety 4 Events een bedrijf dat voorziet in detachering van medisch en veiligheidspersoneel op evenementen. Naast dit alles is Hans initiatiefnemer van de internationaal erkende opleidingen en certificering Acute Zorg Alcohol en Drugs Incidenten, Assistent Advance Life Support, Evenementen Hulpverlener en Teamleider Evenementen Hulpverlening.

Jolanda Dekker

Secretaris

Hallo Ik ben Jolanda Dekker, getrouwd en moeder van 2 dochters. Op mijn 16e ben ik begonnen bij het Jeugd Rode Kruis. Vanwege andere werkzaam heden ben ik hier in 1991 mee gestopt. Vervolgens ben ik een tijd werkzaam geweest als retail manager in de optiek.  Hiernaast ben ik in 2015 weer opnieuw begonnen als vrijwilliger bij het Rode Kruis. Ook ben ik werkzaam bij Safety 4 Events  als professionele hulpverlener en door gegroeid naar teamleider.

Sinds 2016 heb ik er voor gekozen om dit fulltime te gaan doen en te gaan werken als  hulpverlener en instructeur bij EHBO BHV Midden Nederland.

Hans Agterberg  vroeg  aan Marcello van Zijl en mij of wij interesse hadden om samen met hem de stichting Wens Ambulance op te zetten. Hier hoefde ik niet lang over na te denken.
Wat een super initiatief!

Marcello van Zijl

Marcello van Zijl

Penningmeester

Ik ben getrouwd en vader van een zoon en een dochter.

In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij Gall&Gall.Daarnaast ben ik ook de penningmeester van de Stichting WensAmbulance Utrecht.

Begin 2016 werd ik door Hans Agterberg gevraagd of ik hem wilde helpen met het opzetten van de stichting. Ik besloot dat te doen, omdat ik persoonlijk had ervaren hoe blij mensen kunnen zijn als ze geholpen worden met zo’n ambulancerit. Mijn moeder heeft het namelijk zelf ervaren en was intens gelukkig en dankbaar dat ze op deze manier een musical kon bijwonen in het circustheater in Den Haag.
Mijn moeder is er helaas niet meer, maar ik hoop met deze stichting vele wensen van WensVragers te kunnen realiseren.

Patrick Koning

Bestuursondersteuner

In het dagelijks leven Support consultant voor ontwerpsoftware en processen in Bouw- en Installatiewereld. Ik woon al 8 jaar samen met mijn man.

Naast mijn werk ben ik vrijwilliger bij het Rode Kruis als Secretaris en tevens ook evenementenhulpverlening. Zit ik in het bestuur van de Avond 4 Daagse IJsselstein voor het onderdeel Routes en Verkeer en ben
ik ook werkzaam bij Safety 4 Evenst / FEAS als evenementenhulpverlener.

In November 2017 is mij gevraagd of ik als bestuur ondersteuner wil fungeren bij de Wensambulance Utrecht. Met name om de Website te beheren en bij te houden en het bestuur met verdere taken te ondersteunen. Dit vond ik een hele leuke eer om hiervoor gevraagd te worden en heb dit met beide handen aangepakt.

Marcel Wels

Bestuursondersteuner

In het dagelijks leven ben ik werkzaam bij de overheid.

Naast mijn werk ben ik vrijwilliger bij diverse organisaties waaronder First Aid Event Service, Rode Kruis, Ronald Mc Donaldhuis en Stichting KinderBeestFeest.

In 2016 werd ik door Hans benaderd met de vraag of ik chauffeur wilde worden bij de (Kinder) Wensambulance Utrecht, hier hoefde ik niet lang over na te denken en heb vrijwel direct ja gezegd. In 2018 kwam er bericht dat de ambulance aangeschaft kon worden en gingen we daadwerkelijk van start. Hierna werd ik door het bestuur benaderd of ik mij ook als bestuur ondersteuner wilde inzetten voor de (K)WAU, ook hier kon ik geen nee opzeggen. Mijn taak bestaat uit het inventariseren van de wensen die wij binnen krijgen en vervolgens een chauffeur en medisch begeleider zoeken om de wens te kunnen vervullen.